Місія і цілі компанії

Місія підприємства:

  • розробка і виробництво конкурентоспроможної продукції;
  • турбота про споживача;
  • справедливе задоволення потреб своїх працівників і власників;
  • повага до людини і суспільства, увага до соціальної сфери;
  • турбота про навколишнє середовище.

Бачення "майбутнього" підприємства

Ефективне, процвітаюче та лідируюче на ринку підприємство, здатне задовольняти вимоги споживачів, яке дбає про своїх співробітників.


Основні цінності в діяльності підприємства:

  • центральна роль споживача;
  • орієнтування на результати, досягнення цілей;
  • командна робота, взаємодія та партнерство;
  • безперервне навчання;
  • позитивна гуманітарна та соціальна середа;
  • чесність і порядність, загальнолюдська і професійна етика;
  • надійність та відповідальність.

Стратегічна спрямованість підприємства:

  • нарощування цінності підприємства і його здатності створювати стійкий прибуток протягом тривалого часу;
  • утримання та постійне розширення частки ринку, швидке і гнучке реагування на зміну ринкової ситуації і діяльність конкурентів;
  • лояльність, довіра і перевага споживачів;
  • взаємовідносини із зацікавленими в діяльності підприємства сторонами, засновані на партнерстві, прозорості та справедливості, розподілі вигоди між сторонами відповідно до їхнього внеску;
  • безпечність для життя, здоров'я та екологічна безпека продукції та процесів;
  • співпраця з органами влади та управління, підтримка соціальної сфери.

Незмінні цілі підприємства в області якості:

  • відповідати вимогам і постійно підвищувати результативність системи управління якістю;
  • розуміти поточні та майбутні потреби споживачів, виконувати їх вимоги і прагнути перевершити їх очікування;
  • безперервне навчання і зростання компетентності співробітників;
  • залучення всіх співробітників у здійснення місій і досягнення цілей, в діяльність по безперервному поліпшенню;
  • взаємовигідні та партнерські відносини з постачальниками і діловими партнерами;
  • постійне поліпшення показників діяльності підприємства.