Світлофори

Світлофори велосипедні Т3-В-АТ

Cвітлофорне обладнання

Світлофори велосипедні серії Т3 призначені для регулювання руху на велодоріжках при перетині вулиць с автомобільним або пішохідним рухом.

Світлофори автономні Т7.1 - Т7.4-АТ

Cвітлофорне обладнання

Світлодіодні світлофори Т7.1-АТ, Т7.2-АТ, Т7.3-АТ, Т7.4-АТ. використовують для позначення нерегульованих перехресть, пішохідних переходів.

Світлофор дублюючий Т3.1-АТ

double

Світлофори серії Т3.1 призначені для дублювання сигналів світлофорів Т 1.1 – Т 1.12-АТ, у випадках, якщо їх видимість ускладнена для водія першого транспортного засобу, яке зупинилось біля стоп лінії на останній проїзній смузі даного напрямку.

Світлофор трамвайний Т5.1

tram

Транспортний світлофор серії Т 5.1 використовується для безконфліктного регулювання руху трамваїв, а також транспорту, що рухається по виділеній смузі.

СВІТЛОФОР Т7.3-1(2)-ДСУ-75(85/120)-АТ ДЛЯ ПІШОХІДНИХ ПЕРЕХОДІВ

sppp-1-2-120-front-view-s

Світлофори для пішохідних переходів Т 7.3-1-ДСУ-75-АТ, Т 7.3-1-ДСУ-85-АТ, Т 7.3-1-ДСУ-120-АТ, Т 7.3-2-ДСУ-75-АТ, Т 7.3 -2-ДСУ-85-АТ, Т 7.3-2-ДСУ-120-АТ розроблені для використання на нерегульованих перехрестях, пішохідних переходах, а так само у випадках, коли не забезпечена видимість небезпечної ділянки дороги, і коли необхідно додатково висвітлити пішохідний перехід або небезпечну ділянку дороги.

Всучасних умовах важко уявити дороги міст та селищ без технічних засобів керування дорожнім рухом, і одне з найважливіших місць займає світлофор. Від перших примітивних світлофорів зі звичайною лампою розжарювання та вбудованою лінзою Френеля, які часто виходять з ладу, в зв’язку з перегоранням джерела світла та піддані т.з. «фантомному ефекту» (коли в яскравих променях сонця важко визначити, яка секція ввімкнена), цивілізація зробила крок до сучасних матричних світлодіодних світлофорів. На рубежі тисячоліть на заміну відживаючому свій вік світлофору з центральним джерелом світла та лінзою Френеля, прийшов сучасний світлодіодний світлофор. Матричні світлодіодні світлофори вирізняє висока надійність, бо замість трьох або п’яти світловипромінювальних елементів, на матриці світлодіодного світлофору встановлено від ста до двохсот світловипромінювальних діодів (СВД). Світлодіоди включені таким чином, що вихід з ладу до 20 % від їх загальної кількості не призводить до зниження яскравості світіння матричного модулю світлодіодного світлофору. Віддаль сприйняття світлового сигналу такого світлофору значно збільшується, повністю зникає «фантомний ефект», значно покращується бічна видимість сигналів світодіодного світлофору, все це здійснює позитивний вплив на безпеку дорожнього руху.

Світлодіодні світлофори

Для керування транспортними потоками випускаються автомобільні дорожні світлодіодні світлофори, складені з трьох вертикальних або горизонтальних секцій з «червоним», «жовтим» та «зеленим» сигналами (згідно з класифікацією ДСТУ 4092-2002 це світлофори Т1.1, Т1.2, Т1.3, Т1.16, Т1.17), вертикальні світлофори з однією додатковою бічною світлодіодною світлофорною секцією справа або зліва (Т1.4, Т1.5, Т1.6, Т1.7, Т1.8, Т1.9, Т1.10, Т1.11, Т1.12), а також з двома бічними світлодіодними секціями світлофору справа та зліва (Т1.13, Т1.14, Т1.15).

Крім звичайних світлофорів, на окремих смугах автомобільних доріг часто використовуються світлодіодні транспортні світлофори з трьох вертикальних секцій, для спрямування автомобільного потоку в одному або в двох вказаних напрямках (згідно з ДСТУ 4092-2002 це світлофори Т2.1, Т2.2, Т2.3, Т2.4, Т2.5, Т2.6, Т2.7, Т2.8, Т2.9, Т2,10, Т2.11, Т2.12, Т2.13, Т2.14, Т2.15, Т2.16, Т2.17, Т2.18). Для оптимізації керування дорожнім рухом, матриця модулю транспортного світлодіодного світлофору може вміщувати вбудоване в «жовтий» сигнал табло відліку часу (ТВЧ). Це дозволяє сполучити в одній світлофорній секції дві функції – робота середньої секції світлофору згідно з ДСТУ 4092-2002 (відображення «жовтого» сигналу) та відображення відліку часу до закінчення роботи сигналів «зеленого» і «червоного». Згідно класифікації розробника та виробника матричних світлодіодних світлофорів ТОВ «АТІЛОС» світлофори з ТВЧ мають позначення: Т1.1ТВЧ1-01, Т1.2.ТВЧ1-01, Т1.3.ТВЧ2-01, Т1.4.ТВЧ1-01, Т1.5.ТВЧ1-01, Т1.6. ТВЧ2-01, Т1.7.ТВЧ1-01, Т1.8.ТВЧ1-01, Т1.9.ТВЧ2-01, Т1.10.ТВЧ1-01, Т1.11.ТВЧ1-01, Т1.12.ТВЧ2-01, Т1.13.ТВЧ1-01, Т1.14.ТВЧ1-01, Т1.15.ТВЧ2-01, Т1.16.ТВЧ1-01, Т1.17.ТВЧ2-01, де ТВЧ1 має діаметр апертури сигналу – 200 мм, а ТВЧ2 – 300 мм.

Світлодіодні дорожні світлофори з вбудованим відліком часу в «жовтій» секції, дозволяють учасникам дорожнього руху краще оцінити можливість перетину перехрестя без утворення аварійної ситуації, що підвищує рівень безпеки дорожнього руху. Ці «розумні» світлодіодні світлофори дозволяють водію своєчасно підготуватись до початку руху або при певному очікуванні дозволяючого руху сигналу, вимкнути двигун, що в значній мірі сприяє економії пального та зменшує забруднення навколишнього середовища.

Для дублювання сигналів основного транспортного світлофору Т1 у випадку його ускладненого перегляду для водія першого транспортного засобу крайнього ряду, виробники світлофорів випускають світлодіодні світлофори Т3.1, Т3.2, Т3.3, Т3.4. Ці світлофори виконані з розміром відбивача світлодіодного модулю – 100 мм та встановлюються з правої сторони від проїжджої частини згідно з ДСТУ, виконуючи функцію дублюючого світлофору. Крім того, світлодіодний світлофор Т3 використовують для регулювання руху велосипедистів в місцях перетину дороги з велосипедною доріжкою. В світлодіодному велосипедному світлофорі джерелом світла слугують світлодіодні модулі (МС) червоного, жовтого, зеленого кольорів з символом велосипеду. Велосипедні світлофори на діодах можна використовувати при перетині велосипедних доріжок з пішохідними тротуарами.

Зі збільшенням інтенсивності руху автотранспорту на вулицях міст, селищ та сіл, необхідно забезпечити безпеку руху пішоходів на пішохідних переходах. ТОВ «АТІЛОС» були розроблені двосекційні пішохідні світлофори з зображенням символів пішоходу, що стоїть, в «червоній» верхній секції та пішоходу, що рухається, в «зеленій» нижній секції світлофору. Класифікація пішохідних світлофорів погоджується з індексами світлофорів: П1.1 (діаметр робочої поверхні розсіювача – 200 мм), П1.2 (діаметр робочої поверхні розсіювача – 300 мм), П2.1 (габаритні розміри світлофільтрів 200х200 мм), П2.2 (габаритні розміри світлофільтрів 300х300 мм). зображення символів пішоходів на світлопропускних лінзах світлофорів повинно відповідати вимогам додатку Б ДСТУ 4092-2002. Сучасний світлодіодний пішохідний світлофор з використанням матричних світлодіодних модулів дозволив не лише покращити яскравість колірних сигналів світлофору, але й дозволив додати в роботу звичайного пішохідного світлофору функцію відліку часу, з індикацією цифр, що відображають час в секундах, який залишився до перемикання світлофору. Світлодіодні пішохідні світлофори з відліком часу П1.1.ТВЧ1-01-АТ та П1.2.ТВЧ2-01-АТ призначені для регулювання руху пішоходів, в них інтегровано табло відліку часу, яке працює сумісно з сигналами червоного та зеленого кольору, в непрацюючій на даний момент секції відображається час в секундах, що залишається до вимкнення працюючого сигналу світлофору.

Колір цифр індикації відліку часу відповідає кольору ввімкненого сигналу світлофора. Застосування ТВЧ в пішохідних світлофорах суттєво підвищує безпеку дорожнього руху, особливо вони зручні для інвалідів, що пересуваються на колясках, для пішоходів з обмеженими можливостями пересування та школярів, дозволяючи їм легко визначити час, що залишився для безпечного перетину автошляху.

Для позначення складних нерегульованих перехресть, пішохідних переходів з інтенсивним рухом, а також у випадку необхідності, коли не забезпечена видимість небезпечної ділянки дороги на відстані, достатній для безпечної зупинки транспортного засобу, що рухається зі швидкістю, дозволеній на попередній ділянці дороги, застосовують автономні світлофори Т7.1, Т7.2, Т7.3, Т7.4.

Світлодіодні автономні світлофори Т7.1-АТ (діаметр колірного сигналу – 200 мм) та Т7.2-АТ (діаметр колірного сигналу – 300 мм) складаються з двох секцій та працюють в режимі поперемінного ввімкнення сигналів жовтого кольору. Світлофори Т7.3-АТ (200 мм) та Т7.4-АТ (300 мм) складаються з однієї секції та працюють в миготливому режимі сигналу жовтого кольору. Період миготіння – 1 секунда. В світлодіодній миготливий світлофор встановлена схема керування, яка забезпечує миготливий режим роботи світлофору. Світлофори Т7 можуть працювати без підключення до дорожнього контролеру або іншого зовнішнього керуючого пристрою.

Всі вищеперераховані типи світлодіодних світлофорів можуть застосовуватись при забезпеченні керування дорожнім рухом на всіх державних, обласних, районних та муніципальних дорогах. Дані світлофори можуть бути сертифіковані на відповідність всім вимогам ДСТУ 4092-2002, ГОСТ Р 52268-2004, СТБ EN 12368-2009. ТОВ «АТІЛОС», як один з виробників світлодіодної світлофорної техніки, пропонує своїм споживачам придбати світлодіодні сертифіковані світлофори, що відповідають всім сучасним вимогам.

Наше підприємство випускає сучасні двосекційні світлодіодні світлофори для використання на внутрішніх територіях підприємств різноманітної форми власності. Світлодіодні світлофори двосекційного виконання Т1.1-КЗ-АТ, Т1.2-КЗ-АТ (червоно-зелені) и Т1.1-КЖ-АТ, Т1.2-КЖ-АТ (червоно-жовті) призначені для організації безпечного руху транспортних засобів на складних ділянках територій заводів, фабрик, складів, шахт, кар’єрів, портів, гаражів, автостоянок, АЗС, а також для організації почерговості проїзду транспорту через пропускні пункти, вагові, прохідні, вантажні, пункти огляду та митніі пункти. Червоно-зелений та червоно-жовтий режим роботи двосекційного світлодіодного світлофору за часом може забезпечуватись як ручним керуванням, так і автоматичними пристроями керування режимами роботи світлофору.

Пересувний світлодіодний транспортний світлофор П Т1.1-АТ, призначений для почергового пропуску транспортних засобів по вільній смузі руху, у випадку тимчасового перекриття однієї із зустрічних смуг руху транспорту на визначеній ділянці дороги (при виконанні дорожніх робіт, ліквідації наслідків аварії, виконання монтажних або будівельних робіт безпосередньо на узбіччях дороги) у випадку високої інтенсивності руху або в умовах обмеженої видимості на тимчасово закритій ділянці руху.

Світловипромінюючі діоди, що застосовуються в сучасному світлодіодному транспортному світлофорі, дозволили вивести світлофорну техніку на більш високий, сучасний рівень. Сучасний дорожній світлодіодний світлофор володіє високою енергоефективністю, його номінальна потужність споживання не перевищує 12 Вт, що значно знижує споживання електроенергії при роботі світлофорного об’єкту. Світлофор на діодах став більш яскравим, економічним та надійним. Світлодіодні світлофори на відміну від лампових більш довговічні, не потребують постійного технічного обслуговування та відрізняються принциповою неможливістю помилкового колірного засвічення вимкнених секцій при їх освітленні ззовні. Ці світлофори не викликають труднощів під час монтажу та мають звичне виконання звичайних транспортних світлофорів. Крім того, корпус та герметичний світлодіодний модуль виконані окремо, що дозволяє при необхідності виконати їх швидку заміну, а також модернізувати лампові світлофори, які вже знаходяться в експлуатації, встановивши до них світлодіодні модулі. При встановленні світлодіодних світлофорів не потребується доробка існуючих дорожніх контролерів типів ДКМ та УК. Сучасні світлодіодні світлофори сумісні з усіма типами ДК, що застосовуються в Україні.

Придбати сучасні світлодіодні світлофори, а також отримати гарантійне та післягарантійне обслуговування транспортних, пішохідних, автономних, двосекційних світлодіодних світлофорів, можна в безпосереднього розробника та виробника світлодіодних світлофорів всіх типів в Україні – ТОВ «АТІЛОС».